У новому виданні Warhammer 40,000 відбулися радикальні зміни правил, і одна з основних змін стосується наріжного каменю кожного юніта в грі – таблиці характеристик. Цього разу багато чого змінюється, і в світлі того, що кодекси в новому виданні повністю перезавантажуються, настав час подивитись на те, як будуть виглядати оновлені таблиці.
Поглянемо на характеристики нового Space Marine Intercessor.
У вас, напевно, виникли запитання. Де поділися навички володіння зброєю та балістичні навички? Чи все ще юніти мають силу або здійснюють атаки? І що взагалі означає OC?
Що таке OC?
Контроль цілей (Objective Control або OC) – це міра того, наскільки добре підрозділ може захистити критично важливі позиції. Це елегантний спосіб прояснити раніше складний аспект гри. Тепер кожна модель має характеристику OC, і щоб визначити, хто контролює ключову позицію, ви просто підраховуєте загальне значення цього параметру всіх моделей в межах досяжності. Ця невелика, але суттєва зміна вдихнула нове життя в базові війська – захоплення та утримання позицій є новою спеціалізацією та очевидним ключем до перемоги.
Воїни, які раніше належали до категорії Troops, як правило, матимуть вищий OC, ніж елітні підрозділи, завданням яких є не утримувати позиції, а наносити удари і рухатися далі. Транспортні засоби та монстри також отримують більш значний OC, тому лицарі та інші подібні підрозділи можуть відтісняти менші за чисельністю частини від цілей.
Як тепер працює “Лідерство”?
У новому виданні лідерство (Leadership) стало набагато ефективнішим. Моральний дух ваших підрозділів тепер вимірюється за допомогою тесту на бойовий шок. Багато факторів можуть змусити підрозділ пройти перевірку на бойовий шок, включаючи те, що він знаходиться нижче половини сили під час фази командування. Якщо він буде провалений, то підрозділ не зможе захопити цілі, використати стратагеми або відступити (Fall Back) з бою.
Ви також помітите, що лідерство тепер має припис символу +. Наш Intercessor має значення LD 6+, що еквівалентно його старому значенню 8.
Що сталося з характеристиками WS, BS, S і A?
Характеристики атаки все ще дуже важливі в грі, але тепер вони всеціло залежать від профілю зброї, щоб зробити таблиці юнітів більш зрозумілими і легкими для читання. Але ж як тепер працює зброя?
Пояснення щодо профілів зброї
Усе, що вам потрібно для того, щоб зробити постріл або замахнутися на ворогів, тепер міститься в індивідуальному профілі зброї – все, від атак до навичок використання зброї та шкоди, знаходиться в одному місці. Це означає, що зброя на кшталт силових кулаків, яка раніше потребувала тексту, щоб пояснити, що нею важче влучити, тепер має власну статистику влучень.
Крім того, профілі зброї прив’язані до окремих юнітів, так, ланцюговий меч у руках космодесантника смертоносніший і легше вражає, ніж меч, який тримає сопливий культист.
Фундаментальні взаємодії не змінилися – рівні показники сили та витривалості все ще означають, що ви отримаєте рану на 4+, і так далі. Просто всі особливості зброї винесені окремо в її картку.
Основні здібності охоплюють багато різних ефектів, від класичних типів зброї, таких як “Assault” і “Rapid Fire“, до автоударів з вогнепальної зброї. Ми розглянемо правила зброї детальніше в одній з наступних статей.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com