Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Хочете вірте, хочете ні, але Великий Катай був присутній на тлі Старого Світу майже стільки ж часу, скільки існує Warhammer Fantasy. Велика і таємнича імперія далеко на сході від гір Краю Світу, згадки про Великий Катай зустрічаються на полях книг правил, бестіаріїв, рольових ігор та книжок про війська. Від сумнозвісного скарбничого флоту до інтригуючого дипломата в союзі з Чі’ан Чі, через потаємні згадки про Безсмертного Імператора Драконів та багато іншого, ми бачили Великий Катай лише розрізненими проблисками.

Незабаром все зміниться, коли перші Нефритові Воїни, Нефритові Списники та Великі Гармати висадяться в Марієнбурзі з військових кораблів, відправлених на допомогу Імперії в її зростаючій боротьбі проти Хаосу.

Щоб відсвяткувати їх прибуття, ми вдарили в бойові гонги і зібрали оригінальну команду, яка працювала над Великим Катаєм, для розгорнутого інтерв’ю про те, як формувалася фракція. Протягом наступних кількох тижнів Old World Almanack розповідатиме про все (від скульптури до геймплею) але ми почнемо з самого початку, у 2018 році, коли студія відеоігор звернулася до Warhammer…

Оуен («бекграунд-розробник» та архіваріус незрозумілих посилань): Все почалося у 2018 році, коли Creative Assembly [студія відеоігор, яка створила епічну трилогію Total War: Warhammer] звернулася до Games Workshop, оскільки вони хотіли додати більше фракцій до третьої частини серії Total War. Спочатку вони поцікавилися Кислевом, для якого вже було описано і навіть розроблено чималу кількість підрозділів, але кілька з нас зібралися разом і весело провели час, розробляючи концепцію нових юнітів.

Вони повернулися до нас у 2019 році і запитали, чи могли б вони взятися за Великий Катай. Оскільки він настільки вписаний у тло Старого Світу, але водночас такий загадковий, ми сказали, що нам доведеться розробити його самостійно, щоб він точно відповідав сеттінґу.

Марк (концепт-художник і Warhammer Institution): Насправді ми почали ще до того, як дізналися що Warhammer: The Old World повертається у вигляді гри – але ми поставилися до всього проекту так само, як і до будь-якої іншої нової армії, почавши роботу майже з нуля!

JTY (провідний автор і сардонічний відповідач на поширені запитання): Спочатку це була невелика команда. Марк почав працювати над концепцією, а Оуен був відсунутий на другий план – задовго до того, як хтось замислювався над правилами. Перше завдання полягало в тому, щоб переглянути всі матеріали по Warhammer на предмет згадок про Катай, все, що було написано, починаючи з другого видання Warhammer Fantasy Battles. Згадки про Великий Катей були розкидані протягом всієї історії гри, але в різних виданнях фентезійної рольової гри Warhammer за ці роки з’явився багатий врожай посилань на нього.

Деякі з цих старих ідей залишилися в минулому, але є багато дорогоцінних каменів, які ми повторно використали, і які вперше відкопав Оуен. Щоб дати уявлення про те, наскільки глибоко закопані деякі з цих самородків, він одного разу в студії голосно вигукнув: «Який ідіот це написав?» – до того, як помітив, що в тексті є посилання. – перш ніж помітив підпис і зрозумів, що це був він…

Оуен: Я дуже пишаюся тим фактом, що у Великому Катаї немає абсолютно нічого, що суперечило б тому, що було раніше. Нам вдалося врахувати всі записи в хронології та уривки з, наприклад, книг про Ящерів, про Королівства Людожерів, навіть з того другого видання. І там було більше, ніж кілька очевидних суперечностей – де Імператор Драконів отримав різні імена через те, що вчені не мають повної інформації, або через те, що мандрівники, які прибули на край Пустелі Викривленого Каменя, зустріли якогось чиновника і вирішили, що це і є Імператор.

У книжці «Люди-ящери» п’ятого видання є історія про моряка з катайського міста та нещасливий скарбничий флот, який прибуває до Лустрії (яка, як і багато чого в Великому Катаї, трохи базується на реальній історії). Все, від міста його походження до татуювання на спині та речей, про які він розповідає – все це працює як гарне підгрунтя для чогось великого. Звичайно, багато з цього залишається неопублікованим, цей матеріал був підготовлений для власних потреб усвідомлення бекграунду. Лише частина з цього матеріалу була використана для проекту «Старий світ».

JTY: До початку цього проекту у 2019 році існувало багато корисних посилань, але вони не були послідовними і не були зібрані в одному місці. Зараз це виправлено, але не вистачало великої папки з написом «Великий Катай»…

Оуен: Найобширніше про Великий Катай написано в Тамурхані: Трон Хаосу від 2011 року. Саме звідти ми дізнаємося про Оніксових ворон, Шугенганських магів та пустелю варп-каменя – все це дуже знайоме шанувальникам Total War.

Роб (бренд-менеджер Старого Світу та Хранитель активів): Ми прагнули зробити Гранд Катай не тільки для відеогри, ми знали, що все це повинно бути розраховане на виготовлення мініатюр, адже саме таким і є Warhammer. Creative Assembly хотіли отримати якомога більше, але їм не потрібно було думати про те, як це виглядатиме на стільниці. Ми подбали про це.

Марк: Деякі з наших початкових концепцій були обмежені реаліями каркасних конструкцій. Наприклад, вони не можуть показувати довгі струмливі шати, оскільки це набагато дорожче анімувати – але ми хотіли, щоб наші моделі були саме такими. Ми працювали з ними, але знали, що зможемо зробити мініатюри, які будуть досконалими.

Люк (концепт-художник і представник гномів): Все, що було нижче колін, було заборонено!

JTY: Ми, звичайно, хочемо поважати те, що є в грі (зрештою, ми зробили все це для того, щоб вони могли користуватися цим матеріалом), але зараз ми робимо мініатюри, засновані на оригінальній роботі, яку ми виконали. Ми не збираємося її переосмислювати, але ми, безумовно, можемо зробити її саме такою, якою ми хочемо її бачити в пластмасі.

Оуен: Великий Катай натхненний китайською міфологією. Так само, як Імперія та Бретонія мають реальні сліди впливу Священної Римської імперії, середньовічної Франції та артурівських легенд відповідно, Великий Катай надихається кількома великими та найвідомішими китайськими династіями, але ми створили його повністю оригінальним. Все має бути пов’язано з Warhammer.

Роб: Важливо, що це своєрідна проекція Китаю у світі Warhammer. Вархаммер включає в себе багато речей, але є прості тропи, які їх об’єднують: це черепи, це смерть, це похмурість. Але з культурних причин багато з цих символів не узгоджуються з китайською культурою, тому нам довелося подумати, на які ще важелі ми могли б натиснути, щоб переконатися, що це саме Warhammer.

Оуен: І Creative Assembly, і група по роботі з китайською аудиторією дуже допомогли нам, надавши настанови, які допомогли нам зрозуміти Китай і не зробити неправильний крок. Існують різні символи, яких слід уникати, і ми дуже хотіли уникнути відсилання до черепів або жахливих тілесних жахів як частини візуальної мови Великого Катая.

Марк: Існують певні стилі одягу та зачісок, які означають темні періоди в історії Китаю. Ми повинні були з повагою ставитися до них, поряд з іншими міркуваннями.

Оуен: У Китаї існують династії, які по-справжньому прославляються, тому ми постаралися використати естетику епох, які вони охоплювали. Існує велика різниця між китайською, японською та корейською естетикою, яку західні глядачі часто можуть неправильно зрозуміти.

Люк: Ми намагалися уникнути неосвіченого сприйняття західного бачення критеріїв дизайну, що дуже легко зробити випадково.

Холлі (концепт-художниця та гранд-майстер семіотики): Ви можете помітити в деяких японських медіа схожі підходи до західної середньовічної естетики, що також може здатися неавтентичним. Такий тип медіа непоганий – це може бути класний спосіб просунутися в нові сфери творчості, але він точно не є історично достовірним!

JTY: Китай дуже пишається своєю спадщиною, і ми були раді допомогти.

Оуен: Я думаю, що Лонгма є чудовим прикладом того, що ми намагаємося зробити. Спочатку ми хотіли зробити цилінь, свого роду китайського єдинорога, який літає без крил. Це благородні, автентично китайські тварини, але без крил вони не дуже добре виглядають у якостм ініатюри.

Марк: Ми намагалися знайти версію пегаса для центрального героя мініатюри або, можливо, монструозної кавалерії.

Оуен: Ви не можете просто прикріпити крила до цилінь, тому в кінці кінців ми доклали зусиль, щоб створити наше власне бачення. Лонгма буквально означає «кінь-дракон». У ньому все ще багато елементів, натхненних китайською культурою, але тепер це повністю наш звір.

JTY: Кінь, що ширяє в повітрі, чудово виглядає на фотографіях, але він не дуже добре переноситься на стільницю. Ми завжди намагаємось зрозуміти культуру, яку ми використовуємо для натхнення – їх зброю, обладунки, війни, речі, які надихають нас без прямого копіювання. Використання цього в якості фундаменту для Великого Катая дозволило нам зробити його відповідним і шанобливим чином.

Холлі: Ви повинні приймати дизайнерські рішення, тому що вони виглядають правильно, але коли ви глибоко занурюєтеся в проект, ви можете відкрити цілий пласт нового сенсу у своїй роботі.

Оуен: Ще один приклад – гірські обладунки. Це дивний тип з’єднаних обладунків, який може існувати, а може і не існувати насправді – він з’являється на скульптурах і зображеннях міфічних китайських героїв, але ніхто не зміг правильно відтворити його в сучасну епоху. Нам здалося, що це абсолютно доречно для наших героїв і Теракотових Вартових – це китайська версія фентезійних обладунків, і вона має всі необхідні конотації, які ми хотіли.

Марк: Ми почали наше дослідження з книг з військової історії. Китай має дуже довгу історію, і їх зброя та обладунки змінювались протягом тисячоліть – але є певні класичні види, пов’язані з популярними династіями, такими як династія Тан, яка є одним з найголовніших джерел впливу на Нефритових Воїнів.

Ми витратили багато часу на дослідження відмінностей між китайським, японським та корейським стилями – ви повинні вивчити ці речі, щоб зрозуміти, що не варто зображати, а що варто. Потім ми мали чітко зрозуміти, як насправді влаштовані давньокитайські обладунки, щоб переробити їх на щось фантастичне.

Оуен: Ви повинні знати правила, перш ніж ви зможете їх порушити. У таких місцях (з Лонгмою як яскравим прикладом) ви повинні знати, чого не варто робити. Ми знали, як виглядали історичні обладунки, але їм потрібна була ця Warhammer-родзинка.

Марк: Ви також повинні пам’ятати, що ми працюємо над мініатюрою. Ви повинні знати, що скульптор все ще матиме змогу відтворити ваш дизайн, коли фігура буде зменшена до розміру мініатюри Warhammer.

JTY: Ви також повинні мати змогу відтворити це в пластику. Деякі з рішень, які ми прийняли, відхиляючись від історичного шаблону, були прийняті через те, як потрібно розміщувати ливарні форми.

Марк: Я дуже пишаюся Вартовими. Я уявляю, як вони оживають чарівним вогнем, коли їх пробуджують для війни, як світло ллється з їхніх обладунків. Ідею для них я взяв від анімаційної фігурки, яка до смерті мене налякала, коли я був маленьким!

Я уявляю, як вони нерухомо стоять по всьому світу, чекаючи, коли їх активують в часи війни. Деякі з них можуть бути вкриті виноградною лозою з підношеннями біля їхніх ніг, а інші – просто… частина ландшафту.

Оуен: Що стосується правил, то хоча ми вже почали роботу над Warhammer: Old World, коли це було потрібно, ми багато працювали над ними, використовуючи правила восьмого видання Warhammer Fantasy Battles, включно з повним набором профілів юнітів. Це мало дати студії Creative Assembly контекст, необхідний для того, щоб вписати Великий Катай в Total War, яка базується на цьому виданні гри.

Частково це було зроблено для того, щоб механічно контекстуалізувати нову фракцію. Вся серія Total War заснована на цьому виданні гри – тож якщо катайський юніт мав рух у 6 дюймів, Creative Assembly могли зрозуміти, наскільки швидко він рухався відносно всіх інших.

На цьому ми завершуємо наш перший набіг на армії Великого Катая. Альманах Старого Світу повернеться пізніше на цьому тижні, щоб розглянути трохи внутрішньої історії Королівства Драконів.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (1)

Разом: 1,980.00 

Переглянути кошикОформлення замовлення





1 Secured By miniOrange