Коли більшість людських цивілізацій Світу Легенд представляли собою трохи більше, ніж мисливців-збирачів у глинобитних хатинах, могутнє царство Нехехара було на вершині своєї могутності. Керовані королями та королевами, для яких кожна забаганка була законом, міста-держави Нехехари врешті-решт поринули у громадянську війну, аж поки на трон міста Кхемрі не зійшов всеперемагаючий Сеттра, об’єднавши королівства Нехехари під своєю могутньою владою і назавжди змінивши долю свого народу.
Культ поховання
За часів правління Сеттри культ поховання набув особливої популярності. За його наказом жерці культу обіцяли перемогти саму смерть, даруючи Сеттрі омріяне безсмертя, а їх чари значно подовжували життя Сеттри та його улюблених слуг. Однак навіть сила жерців не змогла повністю відвернути крижані обійми смерті. Коли наближався його неминучий кінець, Сеттра наказав побудувати велику піраміду, в якій його тлінні останки могли б спочивати до того часу, поки жерці не виконають свою клятву повернути його до життя – клятву, яку вони, так би мовити, дотримаються… в певному сенсі.
Коли зрадницький жрець Нагаш здійснив свій великий ритуал воскресіння мертвих по всьому світу, царі та цариці незліченних династій, що правили після смерті Сетри, повернулися до життя у вигляді розгніваних духів, прив’язаних до тлінних решток своїх смертних тіл. Прокинувшись, Сеттра наказав усім монархам Нехехари стати перед ним на коліна, як вони робили це за життя.
Армії царів-гробівців
Пробуджені монархи зажадали війська, і жерці-лічі виконали їх вимогу, піднявши давно померлих воїнів королівств у вигляді лави воїнів-скелетів, озброєних клинками, списами та луками. Багато з них осідлали коней-скелетів або билися на міцних колісницях, якими вони керували за життя.
Доповнені химерними і страхітливими створіннями, такими як некрозмії, ушабті і навіть дракони-скелети, армії Нехехари знову виявилися незрівнянними з будь-якою іншою армією у світі. Вкотре окрилені мріями про завоювання та об’єднані під вічним правлінням Сеттри, Королі Гробниць (як їх стали називати) вирушили зі своєї Країни Мертвих завойовувати імперії живих.
Війна в Прикордонних князівствах
Коли хрестовий похід королівства Бретоннія наважився проникнути в Нехехару і викрасти скарби з великих міст-гробниць, а також убити одного з найдовіреніших лейтенантів Сеттри, нетлінний король заприсягнувся помститися. Зібравши наймогутнішу армію мертвих, що зібралися в неживій пам’яті, він розпочав довгий похід до Бретонії, віддаючи накази через Пустки та беззаконні країни Прикордонних Князів.
Багато ворогів наважуються стати на шляху цього мстивого воїнства, в тому числі вищі ельфи, що охороняють вежу Тор Анрок, а також племена орків і гоблінів з Пустки, не кажучи вже про злодійкуватих і безчесних бретонців. Що станеться далі, залежить від вас, коли ви відтворите могутні сутички між цими арміями у своїх іграх Warhammer: The Old World.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com