Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Warhammer: The Old World так близько, що практично можна відчути запах поховальних олій. Ми так натхнені цим тут, у вежі чарівників спільноти Warhammer, що скликали команду, яка створила гру, для низки питань за круглим столом.

TOW RoundTable1 Jan2 Image1

Як оповідання Warhammer: The Old World впливає на його сетинґ?

Джонатан: Warhammer: The Old World – це історія зародження апокаліпсису. Протягом десятиліть Warhammer Fantasy Battle ми висвітлювали правління Карла Франца, виникнення Архаона і, зрештою, Кінець Часів. З того моменту, як ми встановили, що таке Імперія і що таке Хаос, ми призначили Архаону піднестися і знищити це середовище.

TOW RoundTable1 Jan2 Image2

Першим питанням для нас було: “Яким був момент Єресі Хоруса в Старому Світі? Яким був момент облоги Терри?” Ми дійшли висновку, що руйнування Праага й облога Кислева мали вирішальне значення: піднесення Асавара Кула являло собою істинне повернення Хаосу в Старий Світ.

З часів Зігмара могутні захисники Хаосу повставали кожні кілька століть, щоб претендувати на титул Вічнообраних і очолити грандіозні вторгнення з Північних Пусток, щоб посилити міць Хаосу. Вічнообраний до Кула був одержимий Белакором і знищений, тому що не досяг того, на що сподівалися Згубні Сили, що призвело до ослаблення впливу Хаосу в наступні роки. Це Асавар Кул повстає і руйнує Прааг, повертаючи Хаос у світ. Він зазнав поразки при Кислеві, але поки народи Старого Світу думають, що Хаос відкинуто назад, насправді це переломний момент – щось змінилося у світі, і відтоді він приречений.

Наскільки неминучі ці події?

Дата у склепіннях правил – 2276 рік. Це всього за кілька десятиліть до того, як справді почнеться Велика війна з Хаосом. 2276 рік – це рік, коли Сеттра вторгається в Прикордонні Князівства, і це важливий момент для сеттингу. Облогу Праага ви побачите ще не скоро, але коліщатка вже запущені…

Яку частину сеттингу було створено спеціально для Warhammer: The Old World, а яку запозичено з минулих книг?

Джонатан: Хоча я не думаю, що хтось спеціально планував створення гри в цей період, насправді в попередніх статтях ми розкрили дуже мало того, чого ще не було. Коли ми дивимося на фракції, на яких фокусуємося, усе виглядає цілком органічно. Скавенів насправді ще немає, вони ведуть громадянську війну в надрах землі, через що практично зникають на кілька століть і стають фольклором.

TOW Gamesplay Jan1 Factions

Головні лідери вампірів також відсутні поруч, тому що фон Карштайни щойно зазнали поразки в Хель-Фенні (настільки, наскільки це можливо для вампіра). Усе це було там, і все це пов’язано з тим, що ми хотіли зробити, можливо, краще, ніж ми коли-небудь могли сподіватися.

Ден: У нас було кілька чудових опор для побудови наступного етапу шляху.

Роб: У нас ще достатньо місця для дослідження, і наша довгострокова мета – відкрити для себе це середовище через розробку оновленого модельного ряду (чим ми багато займаємося) і створення книг армій, кампаній і багато чого іншого. Ми розглядаємо це як цілий гральний майданчик, який ми зможемо досліджувати. Ми можемо робити щось послідовно, ми можемо стрибати довкола, але наш план не полягає в тому, щоб почати від самого початку і йти своїм шляхом, крок за кроком, до перемоги над Асавар Кулом.

Чи повернуться якісь персонажі? Чи є шанс побачити нових героїв і лиходіїв?

Джонатан: Ця епоха передбачає багато знайомих персонажів, але деяких із них ви можете не побачити, бо вони не мають стосунку до історії, яку ми розповідаємо, і до областей, де розгорнуться основні конфлікти.

Роб: Зосередимося на найважливішому. У Царів гробниць повертається Сеттра Нетлінний! У Бретоннії теж присутній Зелений Лицар – це дуже круто!

TOW RoundTable1 Jan2 Image3

Джонатан: Це два приклади персонажів, які існують уже сотні або тисячі років, тому, природно, що вони присутні і в цей період. Коли ми перейдемо до майбутніх книжок, ви почнете бачити повернення інших знайомих вам персонажів, але в молодшому віці. Королі нині можуть бути принцами…

Ден: Безумовно будуть персонажі, яких люди впізнають, особливо ті, які живуть довше, але це також чудовий шанс для нас представити нових персонажів, що відповідають хронології. Наприклад, жоден із персонажів Імперії, які жили в епоху Карла Франца, не з’явиться, оскільки вони ще не народилися. Магнус Благочестивий поки що не є головним персонажем, але ми можемо побачити героїв, які не менш важливі в художній літературі та настільних іграх.

Роб: У цю епоху будуть персонажі, чиї вчинки чи невдачі призведуть до наслідків, які ведуть до Кінця Часів, а також предки чи інші родичі (або попередники) персонажів, яких ви знаєте й любите за часів Warhammer Fantasy Battle. Це означає, що старі персонажі в будь-якому разі актуальні, і нам не прийдеться повертатися до того самого персонажа вдруге.

Джонатан: Особливо в контексті Імперії, є багато прізвищ, які, як ми думаємо, сподобаються людям. Якщо ви стежили за картами, які ми робили з самого початку, там є багато зачіпок.

Холлі: На мапах було багато посилань на певні речі і багато великодніх яєць. Ветерани Warhammer, ті, хто читав книжки правил і романи 20-30-річної давнини, впізнають дещо тут і там, а також ідеї, вперше побачені в різних виданнях Warhammer Fantasy Roleplay. Ці книжки є основною причиною того, чому світ нині так конкретизований, і над ними працює так багато людей зі студії.

Чи є щось кардинально інше у проміжку цієї епохи?

Ден: Технології не будуть сильно відрізнятися. Деяких речей може бракувати, а інші вважатимуться експериментальними на момент початку гри, але ви все одно отримаєте гармати і міномети.

Роб: Давайте спробуємо подивитись на це так, замість питання “чого не буде?” піднімемо таке: “Які технології можуть існувати в цей час, але пізніше будуть забуті або відкинуті, і що це дасть нам у світі легенд в порівнянні із світом Кінця Часів?”

TOW RoundTable1 Jan2 Image4

Джонатан: Що стосується того, як все змінюється з часом, погляньте на пістолети Імперії. Ми могли б дати її солдатам пістолети старого зразка з більш примітивними ударно-спусковими механізмами, але в грі вони функціонували б практично однаково. Тому ми не зробили цього, тому що хочемо, щоб люди могли вивести свої старі армії, використовувати їх і розширювати їх, не турбуючись про те, що такі моделі є анахронізмом.

Роб: Що стосується магії, Коледжі Магії не будуть представлені у грі, тому що Колегій на даний момент не існує. Небесного Ураганума і Люмінарк Хіша теж не буде.

Джонатан: Вони створені Колегіями Магії, тому на даний момент їх просто не існує. Однак ви можете бути здивовані деякими речами, які справді існували в той час…

Роб: Однією з найцікавіших речей, з якими ми зіткнулися під час нашого дослідження, були відомості з Кінця Часів про конкретний паровий танк, яким користувався Нулн, під назвою “Позбавлення”, і той факт, що його використали під час облоги Праага.

Джонатан: Парові танки заворожують, тому що вони були побудовані кілька століть тому. За часів життя великого інженера Леонардо Де Міральяно. Вони існують уже давно, і в період Світу Легенд їх насправді більше, ніж за часів Кінця Часів, не лише тому, що вони були технологічною новизною, а й через те, що всього мізерна частина з них була знищена. Можна стверджувати, що світ зараз перебуває у певному Золотому Віці, порівняно з періодом Кінця Часів.

TOW RoundTable1 Jan2 Image5

Джорджіо: Так. Це дуже цікава різниця. Нині парові танки більше не є реліквією, яку слід почитати і вивчати – вони тільки но стали блискучим новим продуктом!

Джонатан: І вони менш відірвані від винахідника і своїх сучасників.

Роб: Тут також менше забобонів. До Кінця Часів зазвичай стверджували, що за всю історію було побудовано всього 12 парових танків, але це свого роду божевільний міф, який поширився за останні часи. Дійсно, їх було багато! Це було просто нормально. Це не епоха величезних натовпів, які блукають Імперією і бичують себе.

Джонатан: Але деякі так роблять!

Роб: Деякі, звісно, роблять, але їх менше! Набагато менше.

Володарі Гробниць відносятся до сил зла, чи завжди це було так?

Ден: Розуміння Сеттрою свого царства таке, що всі землі за межами його кордонів – це землі, які Сеттра має завоювати і підпорядкувати його славному правлінню. І його влада абсолютна і незаперечна. Якщо ти не хочеш, щоб він правив тобою, він уб’є тебе. Є два варіанти: схилити коліна або померти.

Джонатан: Це Володарі Гробниць. У пізнішій період Warhammer Fantasy Battle був період, коли мораль стала трохи сірішою, але це не світ Кінця Часів або Світ-який-був. Це Світ Легенд – тут вони народжуються і оживають. Ми спробували провести більш чіткий поділ між Добром і Злом, і армії добра багато в чому є захисниками порядку.

TOW RoundTable1 Jan2 Image6

Роб: Ми не намагаємося сказати, що всередині цього бінарного поділу немає відтінків сірого, але тепер цей поділ набагато чіткіше визначено.

Джонатан: Важко повірити в те, що безсмертна імперія скелетів, керована найвеличнішим тираном, який у своєму житті хотів перетнути всі горизонти і підпорядкувати собі все, що він виявив… не була б злом? Похоронні культи і сама ідея нежиті існують через марнославство Сеттри і його відмову вмирати. Нагаша не існувало б, якби Сеттра не відмовився померти. Звеличування себе за допомогою величних скульптур та ієрогліфічних писань Неехари – це настільки егоцентрично й егоїстично і так багато говорить нам про те, як мало дбали правителі Неехари про своїх підданих, що це не може бути нічим іншим, як злом.

Роб: Ми спробували передати це за допомогою Нехафа, Вісника Сеттри. У нього є величезний сувій, який він несе попереду армії. Перш ніж прибудуть перші воїни, він вигукує всі тисячі титулів і епітетів Сеттри.

Джонатан: Читання цього списку займає дві години або й більше, і його коротенька частина є в одній із бічних смужок “Таємного журналу царів гробниць Кхемрі”…

Ден: Навіть це неповний список. За життя Сеттра був тиранічним монархом, і коли він зрозумів, що помре, перш ніж завоює світ, він так розлютився, що став невтішним. Коли він зрозумів, що ще до того моменту, як він досягне безсмертя, залишиться земля, яка останется нескореною. Це виявилося для нього більшим, ніж він міг витерпіти.

Джонатан: У Кінці Часів Сеттра виступив проти Хаосу, тому що він не збирався поступатися його силам. Він занадто божевільний, навіть як для нежиті. Ось звідки, на нашу думку, прийшла ідея про те, що Царі гробниць “хороші”, і звідки, на нашу думку, відтінки сірого, можливо, занадто сильно заплутують ситуацію. Ні Хаос, ні Сеттра не дозволять людям Старого Світу продовжити своє життя.

Королівство Бретонія виглядає таким самим, яким воно було раніше – чи є якісь серйозні зміни?

Роб: У Бретоннії все ще використовується та сама класична символіка й тематика, яку ви пам’ятаєте, але головне, що змінилося візуально – це те, як представлено геральдику, що показує інший бік Бретоннії, порівнюючи з хроматичним парадом, який вам, можливо, знайомий.

Джонатан: За старих часів бретонські армії мали змішану геральдику, яка була пов’язана зі старішими уявленнями про те, що в кожного лицаря Королівства був свій власний незалежний замок, і всі вони прибули з різних герцогств, щоб разом вступити в битву. Що ми хотіли зробити, так це трохи закріпити те, як працювали бретонці: бретонська армія, де кожна модель носила різну особисту геральдику, була справді натхненним образом, який ви могли бачити в копіях White Dwarf та книжках армій.

Ми не хотіли видалити геральдику, тому трохи переосмислили ситуацію. Ми зупинилися на ідеї, що більшість Лицарів Королівства, включно з Лицарями-Пегасами, діятимуть як свита більшого лорда і носитимуть свої кольори, здебільшого як низькороджені Воїни. У них може бути своя земля, свої слуги і свої обов’язки, але вони також проводитимуть багато часу при дворі як професійні солдати і придворні, що додає відчуття правдоподібності тому, як діють Королівства.

TOW RoundTable1 Jan2 Image7

Холлі: Ми використали це як можливість проаналізувати, як працює геральдика. Як вона буде змінюватись з часом, а основні та другорядні елементи будуть отримувати оновлення. Іноді з якоїсь причини можна більше підкреслити другорядні елементи, або головний елемент зменшується, а кольори змінюються і через ці зміни ви можете розповісти історію про те, що сталося. Частково ми займаємося реверс-інжинірингом геральдики Кінця Часів і того, де ми перебуваємо зараз.

Роб: Деякі з цих ідей були підхоплені командою “Eavy Metal” – високопоставлені лицарі носитимуть кольори, що відповідають геральдиці їх герцога, але там, де є похилі щити або подібні елементи, команда знайшла час, щоб намалювати їх у спосіб, що відображав їхню особисту геральдику.

Джонатан: Усе це дуже добре працює, коли ви будуєте власну армію. Лицарі Королівства відносно скромні, але ви просуваєтеся вгору до Лицарів-шукачів і Лицарів Грааля, які є більш індивідуальними і мають більш видатну особисту геральдику. Якщо ви все ж хочете зробити класичну змішану геральдику, вас ніщо не зупиняє. Будуть навіть встановлені повні правила для хрестоносних армій, в яких лицарі з усього королівства зберуться разом, щоб здійснити великий хрестовий похід, сповнений барв і видовищ.

TOW RoundTable1 Jan2 Image8

Ден: У кожній фракції ми продовжуємо дотримуватися фундаментальних елементів, закладених у письмовій історії протягом багатьох років. Бретонські лицарі не збираються носити стрілецьку зброю – це безчесна війна!

Джонатан: Однак ми вивчаємо ідею ізгоїв і вигнаних бретонських лицарів. Можливо, вони захочуть ще трохи порушити правила лицарства…

Роб: Навіть тут ми спираємося на ідеї, які ми заклали в більш ранніх випусках битв Warhammer Fantasy. Вигнані бретонці можуть призивати бомбарди і чорний порох, але стріляють ними все одно не лицарі!

Джонатан: Хоча їх честь не могла бути більш заплямована. Це лицарі, які вирушили у вигнання за власним бажанням, тому що вони не будуть вибачатися за провину – вони не будуть брати завдання або здійснювати покаяння, тож натомість вони беруть усю свою сім’ю і своїх вірних кріпаків і йдуть та живуть будь-де ще, тому що вони все ще вірять у свою правоту.

Унікальне божевілля Бретоннії в тому, що всі починають казати: “Ну хіба це не благородно – жертвувати стількома!” Це стає почесним вчинком, навіть якщо їх честь заплямована. У якийсь момент вони, можливо, зможуть повернутися, але за цей час вони, звісно, виправдають використання гармат і поповнять свої армії вбивцями і хуліганами.

Дякую, хлопці, це було захоплююче. Ми повернемося завтра, щоб поговорити про дизайн – як мініатюр, так і графіки.

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange