Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Розробка нової фракції – це не тільки робота над новими мініатюрами та її історією, а й ціла низка інших дизайнерських та концептуальних робіт, які відбуваються за лаштунками.

Кожна фракція Warhammer має власний дизайн: символи, іконографію та геральдику. Хто були б гноми без своїх рун, а вищі ельфи без щитів? Більша частина цієї символіки давно вкоренилася в Старому Світі, але Великий Катай був чистим аркушем. Тому в третій частині нашої широкої круглої дискусії з командою Старого Світу ми зосередимося на символізмі.

Холлі: Разом із Марком та Оуеном я була однією з перших людей, яких призначили працювати над Великим Катаєм. Я була повністю зосереджена на цьому (і зокрема на іконографії) протягом майже двох років, що є практично нечуваним.

Головне, що ми хотіли виразити в нашому підході до дизайну, це те, що Великий Катай є вічною імперією. Ми почали вивчати мотиви довголіття з китайського фольклору та інтерпретувати їх у стилі Warhammer.

Наприклад, ми використали мотив інь-янь, щоб виразити ключову концепцію Катаю — гармонію, яка є як механікою бою, так і одним із керівних принципів усього суспільства. Однак, на відміну від інь-янь у реальному світі, цей символ складається з комет із подвійними хвостами, що вписує його в загальну атмосферу всесвіту Warhammer. Це стало інтерпретацією глобального явища — воно має інше значення в Катаї, так само як і, наприклад, для людей-ящірок. Більше того, ці символи нагадують палаючу перлину, що є ще одним стародавнім катайським мотивом, тісно пов’язаним з фольклором про жінок-драконів.

Ми переглянули багато книг про класичні та історичні елементи дизайну, зокрема кілька китайських які містили вичерпну інформацію, недоступну англійською мовою. Це дозволило нам ознайомитися з класичними китайськими концепціями дизайну та розглянути все, від брокату до зображення драконів.

Великий Катай використовує багато восьмикутників, оскільки вони мають важливе значення в китайській культурі з точки зору захисту — вісімка є особливо щасливим числом для китайців. Наприклад, їх регіональні та полкові символи розміщені у восьмикутниках. Цей мотив дозволив нам переосмислити вісім магічних вітрів та їх символи таким самим чином.

Ми використовували елементи багуа з І Цзин, що є своєрідним духовним компасом, запозиченим з даоської філософії. Це надихнуло нас на створення компаса У Сін, який, зрештою, є тим, як катайці розуміють магію, що наповнює їхній світ.

Оуен: Я дуже пишаюся компасом Ву Сін, який є чудовим магічним пристроєм, розташованим у Небесному дворі в Вей-Цзіні, що резонує з стихійними вітрами. Як концепція, він бере вітри магії, які є невід’ємною частиною Старого Світу, і розглядає їх крізь призму зовсім іншої культури. Ми дали Вітрам імена, унікальні для Великого Катая, які відрізняються від термінів Вищих Ельфів, з якими ми всі більш знайомі, і пов’язали кожен з Драконами. Але навіть незважаючи на те, що вони різні, якщо ви знаєте Старий Світ, ви зрозумієте, що вони означають, а це неабияке досягнення.

JTY: Вітри магії з’явилися в період між третім і четвертим виданнями Warhammer Fantasy Battle, і саме тоді, на мою думку, світ почав свій шлях до того, чим він є сьогодні. Це настільки важливо для світу, що ми мусили зробити все правильно.

Холлі: Ми хотіли свідомо визнати духовну та тимчасову сфери. Жителі Великого Катая набагато більше усвідомлюють магію та її використання в повсякденному житті, що відображається в захисних пристроях, які вони носять. Хоча їх наука та технологія процвітають, вони також мають Безсмертного Імператора Дракона і живуть серед летючих міст!

JTY: Імператор та імператриця є одними з наймогутніших чаклунів у світі — могутнішими за тих, хто вижив із Сланну. Магія пронизує Великий Катай. Там парять гори — світ спочатку не був таким, це результат руйнування Геомантичної Мережі.

Оуен: Коли ми починали, ми свідомо замислювалися над тим, як зробити цей світ людяним, але іншим, щоб це не була просто Імперія на Сході з рушницями та гарматами. Вони більш розуміють і приймають духовний світ, а також поважають свого Імператора.

Холлі: Ми хотіли надати кожному місту власний символ, а також окремий символ для кожної території Дракона. Звичайно, ці символи можна побачити в іграх серії Total War, але вони також присутні на мініатюрах, які мають візерунки, що вказують на їх рідні міста. Саме тут вперше з’явилася концепція гірської броні, оскільки вона спочатку використовувалася як символ Нан-Гау, столиці Дракона Бурі та місця великої промисловості та мистецтва. Коли ми зрозуміли, що ця ікона також має форму ланки в цьому напівміфічному стилі китайської броні, ми усвідомили, що маємо щось досить особливе.

Люк: Ми прийшли до цієї ідеї окремо, під час власних досліджень при розробці концепції мініатюр. Я досліджував, як зробити броню Вартових більш виразною, тож це був щасливий збіг, коли Холлі та я прийшли до однієї і тієї ж концепції.

Роб: Ніхто не знає, наскільки реальними були справжні гірські обладунки! Вони асоціюються з легендарними китайськими героями і мають дуже характерну трикутну структуру ланок. Існують зображення цих обладунків у фольклорі, а також на численних статуях, але не збереглося жодного зразка справжніх обладунків. Кожна сучасна спроба відтворити її виявилася непрактичною, а то й небезпечною — всі ці маленькі гострі кінчики, здається, направляють мечі ворогів прямо в неї! Усі письмові згадки стосуються міфічних постатей, тому в Китаї вона асоціюється з легендарними персонажами.

Марк: Це їх версія фантастичної броні, тому ми мусили включити її для наших героїв.

Люк: Гірська броня стала в нагоді з цієї причини, а також тому, що ми хотіли стиль броні, який би відрізнявня від звичної кольчуги, якою зазвичай хизуються злі сили, або лускатої броні, яка належить вищим ельфам. Ми знали, що повинні зробити щось інше, тому Катай отримав новий стиль багатошарової пластини. Вона нагадує броню династії Тан, але це далеко не вся картина.

Холлі: Ми намагалися спостерігати і будувати, не додаючи власних упереджень. Навіть під час створення власної символіки ми мали переконатися, що вона не виглядає схожою на репродукції китайського дизайну, особливо тих, на які розповсюджується право інтелектуальної власності.

Роб: Якщо ми хочемо показати культуру Warhammer, яка може бути пов’язана з реальним світом, ми повинні переконатися, що ці люди можуть побачити в ній себе. Великий Катай має сподобатися нашим клієнтам — він має виглядати круто, але також має бути впізнаваним для наших шанувальників у Китаї.

Марк: Найскладніше — створити щось, чого ще не існує. Не можна просто зробити копію «Подорожі на Захід», оскільки вже існує 20 різних варіантів гри. Warhammer дуже приваблює китайських гравців, бо він такий інший, тому ми не можемо просто копіювати те, що у них вже є.

JTY: : Ось чому ми досі розповідаємо історії про Старий Світ. Усі персонажі вписуються в нашу сюжетну лінію — ми не збираємося відхилятися від неї лише для того, щоб переказати наші версії китайських міфів.

Роб: Ми уникали використання каліграфії, навіть коли йшла мова про процес відтворення скульптур. У Китаї так багато мов, і ми розуміли, що зробимо ведмежу послугу, якщо не представимо їх усі. Холлі виконала чудову роботу з розробки багатьох різних символів, що несуть у собі стільки значення. Наприклад, «Нан-Гау» також означає захист. Вони більше схожі на логографічні символи, ніж на слова, які ми потім можемо використовувати як скорочення.

Холлі: Давайте подивимось на аркуш декалей (що представлений нижче) для порозуміння. Для моделі Небесного Ліхтаря ви зможете розказати символами всю його історію. Ви можете зробити акцент на його ролі на полі бою, місті походження та членах екіпажу, просто використовуючи представлену в наборі символіку. Ви також можете показати, якому Дракону служить екіпаж вашого Небесного Ліхтаря.

Роб: Символ Будинку Шестерні та Журавля повідомляє про наявність стрільців на борту, тоді як Будинок Диму та Пороху підказує про наявність бомб.

JTY: Це різні ремісничі групи, які є гільдіями майстрів-ремісників у своїх галузях, найбільші з яких базуються в Нан-Гау під керівництвом Дракона Шторму.

Роб: Загалом створено чотири аркуші декалей, по одному для Нефритових Воїнів та Майстрів Воріт – які рясніють бойовою іконографією та інформацію про ранг, з прапорами для останніх – та один для Небесних Ліхтарів.

Всі вони чудові, але той, який ми продаватимемо окремо пізніше цього року, має більше кольорів та елементів, які неможливо отримати на менших аркушах. Він стане розширенням до основного асортименту та значно допоможе кастомізувати ваші моделі.

Холлі: Це просто фантастично. Ви отримаєте повну символіку драконів, а також імператора драконів. Більшість декалей використовують окремі пласкі кольори, але на цьому аркуші ви також отримаєте комбінацію з трьох металів! Я вперше спробувала їх і я в захваті від результату!

Luke: Було дуже цікаво попрацювати над новим типом дракона для всесвіту Warhammer. У своїй драконячій формі Мяо Інь все ще залишається гнучкою і змієподібною, але вона (і її сім’я) займає новий стилістичний регістр.

Вони мають форму тіла, стилістично схожу на китайських драконів, але не зовсім таку ж саму. Є певні класичні елементи, з якими ми дозволили собі трохи вільно повозитися: наприклад, у них немає пташиних лап, а вуса і роги змінені – але у всіх цих драконів є роги.

Китайські дракони, як правило, короткоморді, майже як мопси, але наші мають довгу, крокодилячу морду. Перенісся та надбрів’я кожного з них ретельно продумані. Знову ж таки, мова йде про існування певних меж, які не можна було порушувати – ми зрозуміли це до того, як почали їх змінювати.

Ми витратили багато часу на форми дорогоцінних каменів – діти Дракона мають свої фірмові кольори та коштовні камені, і кожен вибір має велике значення. Із західної точки зору, чорний колір асоціюється зі смертю або темрявою, але в Китаї він означає воду, в той час як білий традиційно означає смерть, але також і чистоту. Усвідомлення цього повністю змінило те, куди ми маємо рухатись з Драконами. Я зробив так багато їх малюнків, і я можу сказати, що робив це з насолодою.

Дякую вам, хлопці! Приходьте до нас наступного разу, щоб поспілкуватися зі скульпторами на довгі та вичерпні теми.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange