Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Ми вже заглянули з вами на сторінки майбутнього Arcane Journal: Orc & Goblin Tribes, але ми ще не закінчили з ними. Сьогодні ми поговоримо з дизайнерами про те, якими вони хочуть бачити цих непокірних розбишак.

TOW O&GTactica Mar19 Image1

JTY: Перше, що потрібно зрозуміти, це те, що більш-менш протягом всієї епохи Warhammer Fantasy Battles, орки і гобліни страждали від ворожнечі (Animosity). У Warhammer: The Old World вони її вже позбавлені, і на це є дуже вагома причина. Вони агресивні, і вони хочуть прорватися через поле бою і закріпитися на ньому. Різні ітерації Ворожнечі у Warhammer Fantasy Battles зробили цю армію більшою чи меншою мірою непридатною для гри. Коли у вас є юніт, який відмовляється рухатися, натомість стріляє або навіть атакує найближчий дружній юніт (як це було в четвертому виданні) – це не дуже весело.

Тому вони стали Стрімкими (Impetuous). Орки повинні бути некерованими, але ця складність повинна виражатися в бажанні дістатися до ворога якомога швидше. Найкраще продумані плани найрозумнішого варбоса зруйнуються, коли хлопці почнуть мчати по полю бою. Нас запитували, чому варбоси такі стрімкі – тому що вони теж орки! Чорні орки трохи розумніші, але загалом бойові плани орків зазвичай не складніші, ніж “ти йди туди, ти йди сюди, а ми підійдемо і поб’ємо їх”.

TOW O&GTactica Mar19 Boxout1

Денні: Коли навколо нікого немає, орки 100% битимуться між собою, але коли ворог стоїть за кілька сотень метрів, вони більше зацікавлені в тому, щоб скоротити цю дистанцію.

JTY: Взагалі, орки швидко пересуваються по землі. Вони прагнуть атакувати. Вони будуть атакувати незалежно від того, хоче цього гравець чи ні. Це навмисно, тому що це є тим, чим є орки. Тепер, якщо ви зможете провести цю атаку на своїх умовах, вона буде руйнівною. Якщо ж ви дочекаєтесь, поки противник наблизиться і атакує вас, ви будете побиті.

Більшість загонів орків і гоблінів – це загони (Warband), тому вони сповнені впевненості, коли все йде так, як вони хочуть. Як тільки щось йде трохи не так, ця бравада зникає, і вони починають тікати в гори.

TOW O&GTactica Mar19 Boxout2

З цими двома універсальними спеціальними правилами, а також магічними предметами та заклинаннями, які роблять їх швидшими та агресивнішими, ми відчуваємо, що зробили їх більш оркськими.

Денні: Ваш суперник може затягнути вас у дуже довгі атаки, які ви цілком можете провалити, і тоді на вас чекає зустрічна атака. Вибір атаки – відмінна риса хитрого генерала-орка.

JTY: Стрімкість – корисний інструмент, і не тільки для орків і гоблінів. Нас часто запитують, чому Принц Драконів Високих Ельфів його має, але кожен опис, починаючи з їх першої появи в четвертому виданні, був про те, що вони стрімкі і необачні, надто прагнуть до атаки.

Денні: Що стосується інших правил, я дійсно відчуваю, що Чоппас (Choppas) інкапсулює простий дизайн озброєння орків. Перекидання на поранення під час атаки має таке велике значення для втрат, які ви завдаєте. Коли вас поранено, ви це відчуєте.

TOW O&GTactica Mar19 Boxout3

JTY: Waaagh! також дуже тематичний. Орки мають найкращий бойовий клич, тож чому б не використати його? Поєднання цих бонусів робить орків дивовижними, але є одна річ, якої вони не можуть уникнути – це їх дика неточність. Вони дуже сильні, але їх навик володіння зброєю не дуже хороший. Вони рідко отримують більше 4 балів, але часто отримують у відповідь 3 бали – це навмисно, оскільки орки схильні розмахувати зброєю і сподіватися на краще більшу частину часу.

TOW O&GTactica Mar19 Boxout4

Метальні списи (Throwing spears) – це зміна до основних правил, яка відображає різні способи використання списів. Це не метальна зброя, як спис, а бойова зброя, яку кидають над головою орка, що стоїть перед вами, всього в декількох футах від ворога. Зробіть атаку, додайте магічні предмети, такі як Великий червоний лахмітник (Big Red Raggedy Flag) або прапор Waaagh! (Waaagh! Banner), застосуйте заклинання шамана ‘Ere We Go, і ваша армія переміститься по полю бою з величезною агресією, а потім – сподіваємося – завдасть кілька ударів.

Денні: Іншим великим недоліком орків є те, що вони сильні, але не носять багато броні. Тому стрілецька зброя з високою силою і невеликим запасом боєздатності може завдати їм шкоди – наприклад, арбалети і гвинтівки. Орки ненавидять, коли в них стріляють – особливо з усього, що має S4.

JTY: Орки також не люблять гномів, але якщо в грі і є армія, яка може атакувати вас у другому ходу, то це орки та гобліни.

TOW O&GTactica Mar19 Boxout5

Тим часом, Нічні Фанатики Гоблінів (Night Goblin Fanatics) навмисно дуже хороші. Вони більш прості, ніж були раніше – вони не переривають гру паузами посеред ходу, як це було в Warhammer Fantasy Battles. Вони не виграють вам гру, і з ними можна боротися, але вони відволікають людей від атаки. Їх нові правила використання трохи більше грають на нервах вашого опонента, і саме це робить їх такими хорошими. Вони створені для психологічної війни.

Денні: Пам’ятайте – фанатики так само добре роблять дірки у вашій армії, як і у ворожій – ви завжди повинні бути обережними, коли випускаєте їх на волю.

Що стосується складання ростеру, то мені дуже подобається його різноманітність. Незважаючи на те, що в більшості списків ви побачите одні й ті ж юніти, армії будуть дуже різними. Особисто я ніколи не виходжу з дому без Біг ‘Юнс юніта, Гіганти також просто фантастичні. Дуже хороші і Тролі, також мені подобаються Боар Бойзи, але завжди будуть улюблені юніти – і дуже приємно, що всі вони чудово підходять для того, щоб включити їх у ваш ростер.

TOW O&GTactica Mar19 Image2

JTY: Можливо, вам захочеться виставити багато гоблінів, вовчих вершників і колісниць для більш швидкого пересування армії – все залежить від того, що вам подобається, і від того, які їх сильні та слабкі сторони ви використовуєте. Однак, це не та армія, з якою можна нескінченно тактично маневрувати, тому що майже все в ній Стрімке або Дурне!

Денні: Якщо ви збираєтеся взяти тролів, варто подумати про свого генерала. Якщо у вас є Варбосс на Виверні, який готовий полетіти і зруйнувати задню лінію ворога, поки ваші тролі покладаються на власне лідерство, щоб пройти Дурість. Ці маленькі синергії мають вирішальне значення для того, наскільки функціональною є ваша армія. Важливо дивитися на юнітів, яких ви берете, щоб переконатися, що ви якнайкраще закриваєте слабкі місця.

JTY: Ми зосередилися на тому, щоб додати набагато більше синергії в кожну армію Старого Світу, і ви почнете бачити більше, коли з’являться Таємничі журнали з новими матеріалами – але я думаю, що гравці вже розуміють, що є досить багато комбо з магією, магічними предметами та унікальними спеціальними правилами.

Дякую, хлопці, це було захоплююче.

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange