Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

У минулому матеріалі ми вперше познайомились з вами із правилими Warhammer: The Old World, детально розглянувши структуру ходу та фазу стратегії.

OW Movement Nov6 Image1

Настав час розглянути одну з головних механік, яка відрізняє цю гру від будь-якої іншої стратегії Warhammer – систему руху. Але перш ніж це зробити – настав час вишикуватися в шеренгу.

Формація

Всі юніти в грі мають зайняти певний стрій, який визначатиме, як вони діятимуть у бою, включаючи пересування та ведення бою. Більшість юнітів можуть прийняти тільки один стрій: Зімкнутий порядок (Close Order), хоча деякі також можуть вибрати такі варіанти, як Сутичка (Skirmish ) або Відкритий порядок (Open Order), а для бретонських лицарів – могутня побудова у вигляді списа (Lance ).

OW Movement Nov6 Boxout1

Підрозділи у закритому порядку розташовуються база-до-бази, обличчям в одному напрямку, щоб вести бій у шерензі. Там, де це можливо, в кожній шерензі має бути однакова кількість моделей, причому кількість моделей в шерензі має бути більше ніж кількість рядів, що іноді означає те, що в задній шерензі будуть залишатися вільні місця. Вони пересуваються і воюють як єдине ціле – крокують, пересуваються колесами, атакують, оголюючи свої фланги і тили. Чим більше повних рядів буде у вас, тим більшою буде ваша перевага в бою.

Коли потрібно швидко пересуватися, ваші підрозділи можуть шикуватися в похідну колону, перешикувавшись у формацію, що має більшу довжину, ніж ширину. Сформований таким чином підрозділ не може атакувати і не отримує бонус в бою, але може рухатися з потрійною швидкістю.

OW Movement Nov6 Boxout2

Підрозділи зі спеціальним правилом “Сутичка” (Skirmisher) взагалі не потребують отримання рангу. Поки кожна модель знаходиться в межах дюйма хоча б від одного зі своїх товаришів, вони можуть розосередитися. Вони, як правило, дуже маневрені, переслідують ворожі підрозділи ракетним вогнем і фланговими атаками бій-та-біжи. Підрозділи Відкритого Порядку (Open Order) все ще б’ються в строю, але вони швидші, спритніші та краще справляються з пересіченою місцевістю.

Фаза руху

Це ще не все, але настав час розглянути фазу руху. Як і кожна фаза в грі, вона поділяється на чотири частини.

OW Movement Nov6 Image2

Перша з них – “Оголошення наступу” (Declare Charges), в якій активний гравець називає всі підрозділи, якими він хоче провести наступ, а також їх цілі. Наступ – це єдиний спосіб вступити в бій, і тут є кілька застережень: ціль повинна бути видимою для вашого підрозділу і хоча б частково знаходитися в його передній дузі, а ваш підрозділ не повинен тікати, збиратися в цей хід або вже брати участь у бою. І головне – ви можете заздалегідь виміряти відстань до ваших цілей.

Після цього неактивний гравець оголошує реакцію на наступ. Більшість підрозділів можуть “Завмерти” (Hold), щоб витримати атаку, “Стояти і стріляти” (Stand and Shoot), якщо вони мають ракетну зброю і знаходяться на відстані, більшій за характеристику руху підрозділу, що здійснює атаку, або “Втекти” (Flee), розвернувшись на 180 градусів і намагаючись врятуватися втечею. Однак, якщо вас спіймають, ви будете повністю знищені! Крім того, деякі особливо пильні юніти можуть контратакувати (Counter Charge)…

Другий крок – це власне виконання Атаки (Charge Moves). Щоб визначити її відстань, юніти кидають два кубики, вибирають найвищий результат і додають його до своєї характеристики пересування. Це означає, що загін Skeleton Warriors має діапазон атаки від 5″ до 10″, але бретонські лицарі набагато небезпечніші – їх спеціальне правило “Стрімкий крок” (Swiftstride) дає додаткові d6″ до кожного наступу, який вони здійснюють.

Якщо отриманий результат є в межах досяжності атакуючого підрозділу, посуньте його до базового контакту з ціллю, залучаючи до бою максимальну кількість моделей з обох боків. Якщо ви не змогли це зробити, це означає, що атака провалилась. Атакуючий підрозділ повинен пройти повну відстань до своєї цілі, але ваші воїни не отримали достатнього імпульсу для завершення атаки, і тепер вони опиняться під ударом у відповідь на наступному ходу!

OW Movement Nov6 Image3

На третьому кроці відбувається примусові переміщення (Compulsory Moves). Це потрібно переважно для того, щоб перемістити відступаючі підрозділи, які не змогли згуртуватися під час останньої фази Стратегії, але сюди входять і інші просування, такі як випадковий рух (Random Movement) фанатиків нічних гоблінів або кам’яних тролів, які провалили тест на тупість (Stupidity).

Четвертий крок охоплює решту просувань (Remaining Moves) – звичайні маневри, які не призводять до бою.

Механіка пересування

Як і слід було очікувати від гри, де багато моделей юнітів діють узгоджено, пересування у Warhammer: The Old World відбувається досить активно. Загалом, юніти можуть рухатися (Move) або марширувати(March), виконуючи по дорозі маневри. У першому випадку вони рухаються на повну відстань своєї характеристики руху, а потім можуть стріляти пізніше в цей хід. У другому випадку вони можуть подвоїти свій темп, але жертвують здатністю виконувати будь-який маневр, складніший за колесо, і здатністю стріляти в цей хід, заради швидкості.

OW Movement Nov6 Boxout3

Під час руху юніт може робити Колесо (Wheel), в якому він повертається від одного з передніх кутів своєї передньої кромки, вимірюючи відстань від зовнішньої моделі. Ви також можете повертати (Turn) всі моделі підрозділу на 90 або 180 градусів, витрачаючи чверть свого руху на кожні 90 градусів, рухатися назад (Move Backwards) або вбік (Sideways) удвічі повільніше, а також вирівнювати ряди (Redress the Ranks) або проводити переформування (Reform).While moving, a unit may , in which the unit pivots from one of the front corners of its leading edge, measuring distance from the outside model. You may also  all a unit’s models through 90 or 180 degrees, spending a quarter of your Movement for each 90 degrees,  or  at half pace, and  or .

Що відбувається після того, як ви завершите наступ? Багато люті і штовханини із застосуванням загостренного металу… Але про це ми дізнаємося в іншій статті…

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange